11. september 2012

Innedag-aktivitet

Å lime dyr på syltetøyglass er en kjempegøy inneaktivitet for ungene.
De fikk velge 3 dyr hver, og vi hadde 3 forskjellige farger i spraymaling å velge mellom.
Det ble en suksess for både store og små ;)
 
To glass er fyllt med perler, og et glass er fyllt med skjell som ble plukket på stranden i sommer. Guttene synes det er stas å ha noe de selv har funnet til utstilling i glasset.
Resten står og venter på å bli fyllt med noe fint. 
 
Ha en fin, regnfull dag!


4 kommentarer:

Kristin sa...

Så lurt! Denne ideen tar jeg med meg til mine er litt større!

Anonym sa...

Kult :) Glede meg t meg å Lotta Emilie kan komma å perla me Max ;-)

Anonym sa...

Han he blitt såååå store :):)

sandra sa...

Kule låg på glasså :) Å dridfine bilder!! Ke har skjedd me deg ?? ;)