23. november 2012

Happy wife, happy life...

...var ordene jeg brukte. Det virket, jeg fikk ny spisestue ;) 
Jeg har fått øynene opp for sort/hvittkontraster, og med sinkhus og geiteskinn blir det koselig høststemning i spisestuen. Stolene er i plast, og vi har små barn i huset, så disse blir lette å holde rene.


 De to hvite puffene opptar plassen bak bordet til vi finner en skjenk, og er fra IKEA. 
Nydelig teppe fra IKEA
Bord & stoler fra Living. 
Skipskatt fra Lyngdal (sien jeg var så godt i gang, hehe).

Nå er det snart desember, og jeg er ferdig med 4 av de 7 sortene til jul. I morgen blir et mer baking, det er så deilig å være i rute med noe av alt som skal gjøres i desember ;)
Hvordan ligger du an?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e fantastisk herlige!! D va veldi fint i stuå:):) DU bevise nok ein gong at du e supermom!!:):)

sandra sa...

Fint :) Å d teppe e så fiiint